Bijna zover - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 Maart 2016 | Nederland, Kudelstaart

Hoi iedereen,

Op deze blog ben ik van plan mijn reis een beetje bij te houden.
De voorbereidingen zijn nu (op mijn tas inpakkan na) helemaal rond.
Ik ga maandag naar Oeganda toe om daar onderzoek te doen. Ik ga onderzoek doen naar hoe de zorg voor mensen met Diabetes Mellitus wordt ervaren door de mensen met Diabetes Mellitus. Hierin ga ik ook kijken naar het verschil in tevredenheid van de mensen met Diabetes Mellitus in de stad en op het platteland.
Dit ga ik doen door mensen met Diabetes Mellitus en met mensen die de Diabetes Mellitus zorg regelen te interviewen. Aan het eind van mijn onderzoek hoop ik een aanbeveling te kunnen doen aan het St. Francis Hospital in Kampala, Nsambya. In deze aanbeveling zal ik aangeven wat er verbeterd kan worden rondom de Diabetes Mellitus zorg volgens de mensen met Diabetes Mellitus.
En natuurlijk ga ik daar ook van het land, de mensen en de ervaringen genieten! :)
Ik hoop dat het lezen een beetje leuk is/word.

Groetjes, Sandra

  • 10 Maart 2016 - 14:00

    Astrid Rodenburg:

    Leuk om je blog te gaan volgen!! xx

  • 10 Maart 2016 - 14:33

    Femke:

    Ik heb me al aangemeld hoor San! Ben benieuwd naar je verhalen! En of je ze wel in de lucht gaat krijgen daar

  • 10 Maart 2016 - 21:00

    Peter:

    Alvast veel plezier!!

  • 14 Maart 2016 - 06:55

    Jolanda Eveleens:

    En vandaag is het dan zover.....spannend!! Heeeeel veel plezier! We wensen je een goede reis, heel,veel succes met je onderzoek en natuurlijk ook genieten!
    Vl vd Eveleensjes

  • 15 Maart 2016 - 16:53

    Karin Veerhuis:

    Ben erg benieuwd naar de verhalen op je blog Sandra. Succes in Oeganda! Groetjes Karin

  • 16 Maart 2016 - 09:10

    Casper En Jorine:

    Sandra, veel plezier wij gaan je volgen.

  • 15 April 2016 - 19:16

    Louis Bakker:

    Hallo Sandra.
    Leuk om je blog te volgen.je hebt al veel bijzondere dingen meegemaakt. Ik ben straks heel benieuwd naar je verhalen en foto's van de gorilla's die je met Peter en Astrid gaat opzoeken.
    Groeten Carla en Louis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kudelstaart

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2016

Queen Elizabeth en Murchison Falls

07 Juni 2016

Jinja, Tororo, Sipi en Gulu

27 Mei 2016

Van flauwvallen tot HIV

20 Mei 2016

Nankya

12 Mei 2016

Nieuwe dingen leren.
Sandra

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 8581

Voorgaande reizen:

06 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 September 2016 - 23 December 2016

Australië en Nieuw-Zeeland

14 Maart 2016 - 17 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: