Bijna zover - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu Bijna zover - Reisverslag uit Kudelstaart, Nederland van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu

Bijna zover

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

10 Maart 2016 | Nederland, Kudelstaart

Hoi iedereen,

Op deze blog ben ik van plan mijn reis een beetje bij te houden.
De voorbereidingen zijn nu (op mijn tas inpakkan na) helemaal rond.
Ik ga maandag naar Oeganda toe om daar onderzoek te doen. Ik ga onderzoek doen naar hoe de zorg voor mensen met Diabetes Mellitus wordt ervaren door de mensen met Diabetes Mellitus. Hierin ga ik ook kijken naar het verschil in tevredenheid van de mensen met Diabetes Mellitus in de stad en op het platteland.
Dit ga ik doen door mensen met Diabetes Mellitus en met mensen die de Diabetes Mellitus zorg regelen te interviewen. Aan het eind van mijn onderzoek hoop ik een aanbeveling te kunnen doen aan het St. Francis Hospital in Kampala, Nsambya. In deze aanbeveling zal ik aangeven wat er verbeterd kan worden rondom de Diabetes Mellitus zorg volgens de mensen met Diabetes Mellitus.
En natuurlijk ga ik daar ook van het land, de mensen en de ervaringen genieten! :)
Ik hoop dat het lezen een beetje leuk is/word.

Groetjes, Sandra

• 10 Maart 2016 - 14:00

Astrid Rodenburg:

Leuk om je blog te gaan volgen!! xx

• 10 Maart 2016 - 14:33

Femke:

Ik heb me al aangemeld hoor San! Ben benieuwd naar je verhalen! En of je ze wel in de lucht gaat krijgen daar

• 10 Maart 2016 - 21:00

Peter:

Alvast veel plezier!!

• 14 Maart 2016 - 06:55

Jolanda Eveleens:

En vandaag is het dan zover.....spannend!! Heeeeel veel plezier! We wensen je een goede reis, heel,veel succes met je onderzoek en natuurlijk ook genieten!
    Vl vd Eveleensjes

• 15 Maart 2016 - 16:53

Karin Veerhuis:

Ben erg benieuwd naar de verhalen op je blog Sandra. Succes in Oeganda! Groetjes Karin

• 16 Maart 2016 - 09:10

Casper En Jorine:

Sandra, veel plezier wij gaan je volgen.

• 15 April 2016 - 19:16

Louis Bakker:

Hallo Sandra.
    Leuk om je blog te volgen.je hebt al veel bijzondere dingen meegemaakt. Ik ben straks heel benieuwd naar je verhalen en foto's van de gorilla's die je met Peter en Astrid gaat opzoeken.
    Groeten Carla en Louis.