Magnetic islands - Reisverslag uit Townsville, Australië van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu Magnetic islands - Reisverslag uit Townsville, Australië van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu

Magnetic islands

Blijf op de hoogte en volg Sandra

07 Oktober 2016 | Australië, Townsville

In de bus naar Townsville zat ik naast een Amerikaanse militair, hele aardige man. In Townsville werd hij opgehaald door een vriend en die nam mij ook mee. Dus met zn 3e door Townsville. Toen de ferry naar Magnetic Islands. Een prachtig eiland met strak blauw water, heuvels en palmbomen. In de bus naar het verblijf en dat was prachtig gelegen aan de oceaan met prima kamers. Geïnstalleerd en wel ging ik met die militair wandelen naar een plek waar we Wallaby's konden zien. Ja hoor met de wortels in ons hand hebben we er veel mogen zien! Terug over het strand gelopen en ja dan heb ik het zowaar koud in dit land.. Hij wilde nog uiteten, maar ik had meer zin om mijn zelfgemaakte pasta voor de 4e dag op rij te eten... De avond met nog een paar andere meiden doorgebracht, was gezellig. Mijn bed piepte enorm dus met elke draai die ik maakte werd ik, en de rest van mijn kamer, wakker. Dat mocht de pret niet drukken, want de volgende dag met 6 andere 2 auto's gehuurd en het eiland gaan verkennen. Heel erg mooi, nog even gesnorkeld en over allerlei stenen, keien en rotsen geklommen terwijl de rest lag te zonnen. Super leuk! Tijdens een loopje een koala en zijn jong gezien in de boom, heel mooi! In de avond naar het westerpunt gereden om daar de zonsondergang te kunnen zien. Relaxte sfeer daar met de lokale bewoners en met de 4x4 erheen gereden. We konden een goedkopere auto krijgen, maar dan moest je 25 zijn. Een gozer was dat, maar die kon niet in een schakel auto rijden. Ja loser he sjoerd, vind je ook niet... dus ik heb mogen crossen over dat eiland. De avond was wederom gezellig om de volgende dag met diezelfde groep te gaan ontbijten op een strand. Heel mooi en echt weer genieten. Klimmen over rotsen kon ik hier genoeg dus ik was weer helemaal gelukkig. In de middag heb ik zelf een wandeling gemaakt van 6 uur. Om een of andere reden doen andere daar 2,5 uur over, maar ik heb misschien wat andere afslagen genomen... Heel erg mooi en ben in die 6 uur niemand tegenkomen! Heerlijk! In de avond met mensen die ik al kende doorgebracht en een super avond gehad! Vanmorgen een kaart spel gedaan en met een meid die nu dezelfde kant op gaat naar de bus en op naar Arlie Beach. Super veel zin in en het is tot nu toe echt van elke seconde genieten! Wat een pracht land, mensen en een top gevoel!

  • 07 Oktober 2016 - 14:13

    Nel Buskermolen :

    Wauw Sandra .wat super.

  • 07 Oktober 2016 - 14:59

    Astrid:

    Wat een mooi verhaal.
    Je neemt veel initiatief en maakt veel mee.
    Blijf genieten.

  • 08 Oktober 2016 - 11:11

    Thea:

    Hoi Sandra,
    Wat een heerlijke verhalen weer.
    Geniet lekker weer.

  • 08 Oktober 2016 - 23:12

    Fem:

    Okee hier wordt het kouder donkerder en wakker worden en opstaan steeds lastiger.. en echt jou verhalen helpen niet mee hoor San..!!
    Maar wel weer heel leuk om te lezen

  • 09 Oktober 2016 - 17:44

    Ilse:

    San wat heerlijk om te lezen dat je richtingsgevoel nog even goed is ;-). 6 uur gelopen haha. Nou have fun lief nichtje, dikke kus uit Woerden!

  • 10 Oktober 2016 - 14:08

    Anita Snoek:

    Wauw Sandra, wat heb jij in korte tijd al veel meegemaakt. Geniet ervan en nog heel veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 8585

Voorgaande reizen:

06 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 September 2016 - 23 December 2016

Australië en Nieuw-Zeeland

14 Maart 2016 - 17 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: