Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Sandra Rodenburg - WaarBenJij.nu

Noosa

Blijf op de hoogte en volg Sandra

19 Oktober 2016 | Australië, Noosa Heads

Van Rainbow Beach naar Noosa. Weer een prima busreis met een mooie stop tussendoor.
In Noosa aangekomen kon ik zowaar meteen mijn kamer in en dat was maar een 8-persoons, luxe dus. Op de kamer met een Zweedse meid aan de praat geraakt en naar t strand gegaan tot de zon onderging. In de avond met haar en een Duitse groep illegaal achterin de kamper gelegen op weg naar t strand en illegaal een kampvuur op t strand. Heerlijke avond!
Dag 2 in Noosa ben ik gaan wandelen, super mooi National park hier waar dat kan! Veel klimmen over de off road paden.. hoewel t vaak geen paden waren, maar niet verdwaald! (Was langs de oceaan dus misschien ook wel moeilijk om te verdwalen maar je weet t nooit natuurlijk..) bij rotsen zo een 30 meter naar beneden geklommen en op een privé strandje geëindigd. Dacht ik want daar dacht een naakte man ook zo over... doe dat gewoon thuis, maar goed ongemakkelijk kennis maken kan ik zeggen... ik een 'pad' omhoog geklommen waar ik halverwege achter kwam dat t een stuk was waar een steen/modder lawine was geweest. Naar beneden was mede door de naakte man niet mijn beste keus dus dan maar door omhoog klimmen. Ik moet zeggen dat ik me wel eens veiliger heb gevoeld, want dit ging bijna steil omhoog met allemaal losse stenen enzo, maar goed op 1 schaafplek helemaal levend gered en m'n prachtige wandeling voortgezet. Daarna op een strand beland waar de zwaartekracht enorm zijn werk had gedaan. Hier kwam ik op t strand achter mijn camera achter toen ik ingezoomd op een iet wat oudere man eindigde.. (nudistenstrand) Camera maar weggedaan maar dat beeld krijg ik helaas niet van m'n netvlies.... Heerlijke dag en in de avond lekker zitten lezen. Was een feest, maar even alleen een dagje en avondje vond ik even lekkerder. Dag 3 naar de Everglades en dat was echt super leuk! Mooie boottocht, super aardige mensen en een prachtige canoe tocht. Ik mocht heen en terug want er was een plek over, dus dubbele pret! Vandaag in de ochtend mijn verdere plannen gemaakt met een meid van de travel shop, leuke vooruitzichten! Voor de rest van de dag heb ik heerlijk op een mooi strand en daarna aan een rivier met zonsondergang doorgebracht. Iedereen die ik kende 'zag ik even niet' dus een rustig dagje gehad!
Op naar m'n volgende prachtige bestemming en nu op naar weer een hopelijk leuke avond! :)
Leuk om alle reacties te lezen! :)

  • 21 Oktober 2016 - 14:48

    Ilse:

    Veel naakte oude mannen dus...
    Spannende trip San ;-)

  • 21 Oktober 2016 - 16:44

    Elselotte:

    Hahaha je schrijft op een lekkere droge manier, echt leuk! Geniet van alle mannen en enjoy de rest van de trip! :p

  • 21 Oktober 2016 - 20:10

    Ada:

    Wat schrijf je weer leuk Sandra. Kun jij niet gewoon een pad volgen

  • 22 Oktober 2016 - 10:47

    Lenie En Rien:

    Genieten iedere keer weer van je "spannende" mooie avonturen.kijken uit naar je volgende reisverslag.

  • 27 Oktober 2016 - 22:20

    Ellen:

    Hoi Sandra,

    Wat een prachtige foto's heb je gemaakt.
    Leuk dat je weer een blog bijhoudt.je schrijft heel beeldend en ik zag het zo voor me.
    Geniet ervan!

    Groetjes,
    Ellen


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sandra

Actief sinds 06 Maart 2016
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 8617

Voorgaande reizen:

06 Maart 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

26 September 2016 - 23 December 2016

Australië en Nieuw-Zeeland

14 Maart 2016 - 17 Juni 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: